Здравейте на всички!
Отдавна следя темите във форума и все не се престрашавам да питам, най-накрая се реших.
Съвсем в началото на процедурата сме с моя съпруг, учим френски усилено и изчисляваме точките.
Имам питане: Аз съм инженер-химик и не мога да разбера колко точки ми носи образованието.
Дали да се причислявам към химиците, т.е 12 точки или инженерите - 5 точки.
И още едно питане дали точките от тъсените професии само да смятам или те са допълнителни към точките за висше образование?
Благодаря на всички предварително!
Точки за образование
Здравейте!
Заинтересува ме Вашият въпрос, защото и аз съм инженер-технолог от ВИХВП Пловдив. Мисля че отговора е попълването на онлайн теста. Не знам дали сте го попълвали, но според мен той (теста) е до голяма степен определящ за това дали събирате необходимия брой точки, в зависимост от избраното от Вас "инженер" или "химик" и от другата изисквана в него информация, разбира се...
Заинтересува ме Вашият въпрос, защото и аз съм инженер-технолог от ВИХВП Пловдив. Мисля че отговора е попълването на онлайн теста. Не знам дали сте го попълвали, но според мен той (теста) е до голяма степен определящ за това дали събирате необходимия брой точки, в зависимост от избраното от Вас "инженер" или "химик" и от другата изисквана в него информация, разбира се...
Аз съм аналогичен на вашия случай и си задвам същите въпроси, но все пак мисля, че трябва да ни числят към химиците, защото нашата специалност е химия (при мен органичен синтез, което си е чиста химия), а нашата професионална квалификация е инженер-химик!
Но все пак нека някой по-навътре в нещата да каже дали е така?
Или някой колега инженер-химик, който вече е минал процедурата!
Смятам да наблягам на френския все пак, независимо дали ще получа 12 точки повече, защото той е "ключа" към Квебек.
Но все пак нека някой по-навътре в нещата да каже дали е така?
Или някой колега инженер-химик, който вече е минал процедурата!