[quote="bravo"]za drugi mesta, kadeto se kara po panorama, mislia, 4e broiat 1 nivo = 1 u4ebnik. niamam predvid panorama, a tezi, koito organizirat ezikovi kursove. te mogat da si praviat kakvoto si iskat delene na u4ebnika spriamo broia 4asove primerno. ako organizirat kurs za 300h s edno pla6tane, mogat da si go vodiat 1 nivo ( = 1 u4ebnik ), a inak panorama e metodika s goliam potencial]za drugi mesta, kadeto se kara po panorama, mislia, 4e broiat 1 nivo = 1 u4ebnik. аз пък от постинга ти не рабрах какво имаш предвид,защото даваш пример точно с Панорама и после ,си нямал предвид това!!!!
Всичко идва ,за да си отиде!
Остава само кристалната форма на онова,
което е било и никога няма да се върне!
petia, imam predvid, 4e panorama e metodika po frenski sas svoia struktura, avtorite nikogo ne zadaljavat da sledva tiahnoto delene na niva.a ot tova, koeto pi6e6, 4e 150 - 200h = 1 - 2 nivo, izliza, 4e 1 nivo =75 - 100h, moje i taka da e niakade, za6to ne, za kolko vreme 6te se prepodade i usvoi daden material zavisi mnogo i ot viziranata publika, za6toto edno e da prepodava6 na 15 godi6ni, savsem drugo na 35 - 40 godi6ni, koito idvat ve4er izmoreni sled rabota da u4at.
vav fr. institut , pak povtariam, 1 nivo = 54h.
SINNA, otnosno tvoeto pitane, predpolagam , 4e i na drugi 6te svar6i rabota, kogato edna metodika ( PANORAMA v slu4aia ) se sastoi ot 3 u4ebnika, deleneto e slednoto: 1 - débutant (nivo 1 - 4 )
2 - intrmédiaire ( 5-8), 3 - avancé ( 9 - 12), ako ima i 4ti u4ebnik, to tova 6te bade perfectionnement. tova delene nai-ve4e se izpolzva za sbornici uprajnenia, audio i video materiali, za da orientira prepodavatelia ili kursista.
tozi modul 2 , koito spomenava6, predpolagam, 4e stava duma za 2roto unité ot vtoria u4ebnik na panorama ili dr. metodika, postroena po sa6tia na4in. t.e. 6to nivo/12. dano ima6 polza ot tova obiasnenie, uspeh.
bravo написа:...a ot tova, koeto pi6e6, 4e 150 - 200h = 1 - 2 nivo, izliza, 4e 1 nivo =75 -100h
Първо- във Форума е прието да се пише на кирилица , а не на шльокавица
Второ - ти къде видя , че аз съм написала цитираното от теб?Щото аз не го намирам Продължаваш да даваш грешна и объркваща информация!Никой не ти оспорва часовете Във Френкият Културен център!Но за другото.....някакви часове и числа,които не се връзват!
Последно промяна от petia4444 на Вто Окт 25, 2005 10:37 am, променено общо 1 път.
Всичко идва ,за да си отиде!
Остава само кристалната форма на онова,
което е било и никога няма да се върне!
pi6a na latinica, za6toto ne mi e v red PCto, za koeto niamam vina, a osven tova mnogo bavno pi6a na kirilica, a ti , kato ia polzva6, se postarai da pi6e6 pravilno, pi6e se Osporva.
smiatam, 4e edva li 6te obarkam niakogo, pove4eto hora sa dostata4no inteligentni da me razberat.
petia4444 написа:За Какво е прав ЛА РЮ???? За това ,че някай бил проспал някакви часове.............аха!Значи Пак се започва войната така ли???А това дали си съгласен с мен или не си,...ами пич ,не ми чети постингите! Не виждам какво толкова написах грешно, и кой подведох та ме атакувате Но явно тук все по малко хора имат нужда от помощ!А от всезнайковци като ЛаРЮ ,............тук предпочитам да не се изказвам!
К'во стана бе Пете?!Каква война!?Това за "проспаните часове" е останало при цитирането.Въобще не ме интересува кой спи, кой чете ,кой се прай на умрял в часовете по френски в ИЧС и където и да било. Идеята ми беше друга, ама карай да върви .
"Нищо велико на този свят не е постигнато без страст" Георг Вилхелм Фридрих Хегел
petia4444 написа:За Какво е прав ЛА РЮ???? За това ,че някай бил проспал някакви часове.............аха!Значи Пак се започва войната така ли???А това дали си съгласен с мен или не си,...ами пич ,не ми чети постингите! Не виждам какво толкова написах грешно, и кой подведох та ме атакувате Но явно тук все по малко хора имат нужда от помощ!А от всезнайковци като ЛаРЮ ,............тук предпочитам да не се изказвам!
К'во стана бе Пете?!Каква война!?Това за "проспаните часове" е останало при цитирането.Въобще не ме интересува кой спи, кой чете ,кой се прай на умрял в часовете по френски в ИЧС и където и да било. Идеята ми беше друга, ама карай да върви .
Споко Иванко!не си разбрал!не визирам теб а Ла Рю!Той не спира да се доказва по моите постинги колко е умничък,ама стига съм писала ,че развалих темата!Та ако си се почуствал засегнат Извинявай!
Всичко идва ,за да си отиде!
Остава само кристалната форма на онова,
което е било и никога няма да се върне!
pi6a na latinica, za6toto ne mi e v red PCto, za koeto niamam vina, a osven tova mnogo bavno pi6a na kirilica, a ti , kato ia polzva6, se postarai da pi6e6 pravilno, pi6e se Osporva.
smiatam, 4e edva li 6te obarkam niakogo, pove4eto hora sa dostata4no inteligentni da me razberat.
Да права си!пише се оспорвам,никой не е застрахован от правописни грешки!Не се сърди, просто исках да ти кажа ,че нещата ,които съм написала са така в ИЧС!А и виждам ,че на няколко места си използвала думи като методика,Учебен процес,явно си в Бранша и съм сигурна ,че обесненията ти ще са от полза!Но когато някой се опитва да те поправи трябва да го приемаш!Пак казвам ,няма безгрешни хора!Дано не съм те засегнала!
Всичко идва ,за да си отиде!
Остава само кристалната форма на онова,
което е било и никога няма да се върне!
ne si me zasegnala Petia, dano i az ne sam, naistina nikoi ne e bezgre6en, da, v bran6a sam ot dosta godini .
niakade vav foruma 4etoh, ako sam zapomnila pravilno de, 4e nai-se kotirali pred imigacionnite sertifikati ot fr.centar, aliansa i i4seto. tova e taka, za6toto predi okolo 8 godini instituta dade ne6to kato licenz na drugite dve , i az ve4e ne pomnia to4no, no karat s edna metodika, t.e. ako fr kulturen institut zameni panorama s ne6to drugo, aliansa i i4eseto sa6to 6te go napraviat, dlajni sa dokolkoto znam, ako o6te e validno tova de.
a se kotirat kato diplomi, za6toto sa garancia, pove4e ili po-malko, za znania. ina4e vseki moje da si napravi firmi4ka za kursove po fr. i da dava diplomi s po 10 pe4ata, kakto i za 100h da prepodava samo azbukata, t.e. kanadcite iskat garancia. ne e lo6o 4ovek da u4i sam ili s 4astni uroci, no kato za diploma, da izkara pone 1 nivo v niakoia ot tezi institucii. navsiakade ima vhodni testove, a i ot komunikativna gl. to4ka e mnogo dobre v grupa, ne samo s edin u4itel.
uspeh na vsi4ki u4a6ti!
Отдавна вече съм далече от процедурата и затова питам... Някой може ли да ми обясни какво означава модул 4?
На какво ниво от скалата на владеене на фрески(1-12) отговаря този модул 4...?
Благодаря!
И аз съм много озадъчена какъв е този модул 4 Иначе за нивото на владеене каквато и математика да прилагаме и каквито и курсове да имаме изкарани, важно е как говорим НАИСТИНА! единствено приложима е самооценката по официалното приложение (по мое мнение), защото на интервюто 1300-те ми часа по документи никак няма да ми помогнат щом немога да си кажа и името....за жалост
Става въпрос за следното:
След като сестра ми изпрати документите си за Виена с вписано ниво френски за разбиране 4 и за говерене 3...Тя получи писмо, в което и изискват да посети курсове по френски език разпознати от тях...(най-вече Алианз Франсез), да се яви на изпити за второ ниво - модул 4 и да изпрати резултатите от изпита до 1 година, ако не го направи това да счита писмото за отказ...
След като сестра ми изпрати документите си за Виена с вписано ниво френски за разбиране 4 и за говерене 3...Тя получи писмо, в което и изискват да посети курсове по френски език разпознати от тях...(най-вече Алианз Франсез), да се яви на изпити за второ ниво - модул 4 и да изпрати резултатите от изпита до 1 година, ако не го направи това да счита писмото за отказ
oznachava li tova che ako az pisha 10-11 godini uchene (s univ diploma po-frenski), az pak tribva da se iavja na izpit samo za da si iskaram nikakava diploma?!
tova malko me obyrka
a osven tova, ako hodi na chastni uroci, tova niama li da e dostatichno, vypreki che choveka moje da se spravi na frenski?!
Не, че съм компетентна, но rose казва, че сестра и е писала 3/4, което показва ниско ниво на владеене, още повече че е водещ кандидат, затова са и го пратили, ако посочиш по високо ниво предполага се, че го знаеш и едва на интревюто ако покажеш липса или малки знания ще те върнат.