Здравейте! Първо искам да благодаря за перфектния форум и на всички, които помагат на хора като мен, които сега тръгват по "пътечката". Искам предварително да уточня, че по въпросите, за които ще питам сега писах мейл до Виена, но ми бе отговорено със стандартен според мен отговор да прочета на сайта им, и т.н.! С няколко думи ще опиша ситуацията. Ние сме младо семейство с много малко дете. На жена ми дипломата за висше бакалавър и моите две попадат в дипломите за които се дават точки за област на образованието. Моята бакалавъркса степен е в областта на "Социалното Дело" и не вярвам да има проблем, а жена ми е "Счетоводство и Контрол" с няколко години стаж. Ще кажете перфектно

.Дипломата ми от Механотехникум обаче би носила точки за област на образованието ако бъде приравнена към тяхната "Technique d'usine", което си е цели 16 точки. Предполагам, че това зависи и от превода на преводача, но реално аз съм "Технолог-Програмист на машини с ЦПУ", което е много близко до да не кажа същото като "Technique d'usine" т.е. човек който се занимава с машинни обработки (фрези, стругове, циркуляри). Поне така си го превеждам аз. Тук е момента да попитам дали преводача ще е този, който би уточнил нещата с подходящия превод на специалностите и ако е така да ме насочите към някой, който ще подходи професионално и с разбиране.