здравейте
знае ли някой как се преобразуват точките за езикови познания
някъде го бях срещнал ама нещо не мога да го намеря
оценка на езика
заповядай
Tableau d’évaluation des connaissances du français du MICC
(Niveaux NCFLS) pour le requérant principal et pour le conjoint
............../Comprehension orale./..Expression orale
Niveaux.../...4.1......../....6.7....../......4.1...../....6.7
NCFLS...../Requerant./Conjoint./Requerant./Conjoint
............../.principal.../............../...principal../............
12.........../.....8........./......3....../........8......./.......3
11.........../.....8........./......3...../.........8......./.......3
10.........../.....8........./......3...../.........8......./.......3
9............./.....8........./......3...../.........8......./.......3
8............./.....6........./......2...../.........6......./.......2
7............./.....6........./......2...../.........6......./.......2
6............./.....4........./......2...../.........4......./.......2
5............./.....4........./......2...../.........4......./.......2
4............./.....2........./......1...../.........2......./.......1
3............./.....2........./......1...../.........2......./.......1
2............./.....1........./......1...../.........1......./.......1
1............./.....1........./......1...../.........1......./.......1
0............./.....0........./......0...../.........0......./.......0
Tableau d’évaluation des connaissances de l’anglais du MICC
(Niveaux NCFLS) pour le requérant principal
Niveaux../..Comprehension./.Expression
NCFLS.../..........orale......../......orale
12........../............3........../............3
11........../............3........../............3
10........../............3........../............3
9.........../............3.........../............3
8.........../............2.........../............2
7.........../............2.........../............2
6.........../............2.........../............2
5.........../............2.........../............2
4.........../............1.........../............1
3.........../............1.........../............1
2.........../............1.........../............1
1.........../............1.........../............1
0.........../............0.........../............0[/b]
Tableau d’évaluation des connaissances du français du MICC
(Niveaux NCFLS) pour le requérant principal et pour le conjoint
............../Comprehension orale./..Expression orale
Niveaux.../...4.1......../....6.7....../......4.1...../....6.7
NCFLS...../Requerant./Conjoint./Requerant./Conjoint
............../.principal.../............../...principal../............
12.........../.....8........./......3....../........8......./.......3
11.........../.....8........./......3...../.........8......./.......3
10.........../.....8........./......3...../.........8......./.......3
9............./.....8........./......3...../.........8......./.......3
8............./.....6........./......2...../.........6......./.......2
7............./.....6........./......2...../.........6......./.......2
6............./.....4........./......2...../.........4......./.......2
5............./.....4........./......2...../.........4......./.......2
4............./.....2........./......1...../.........2......./.......1
3............./.....2........./......1...../.........2......./.......1
2............./.....1........./......1...../.........1......./.......1
1............./.....1........./......1...../.........1......./.......1
0............./.....0........./......0...../.........0......./.......0
Tableau d’évaluation des connaissances de l’anglais du MICC
(Niveaux NCFLS) pour le requérant principal
Niveaux../..Comprehension./.Expression
NCFLS.../..........orale......../......orale
12........../............3........../............3
11........../............3........../............3
10........../............3........../............3
9.........../............3.........../............3
8.........../............2.........../............2
7.........../............2.........../............2
6.........../............2.........../............2
5.........../............2.........../............2
4.........../............1.........../............1
3.........../............1.........../............1
2.........../............1.........../............1
1.........../............1.........../............1
0.........../............0.........../............0[/b]