Въпрос относно точки за образование

Това е форум посветен на процедурата по имиграция в провинция Квебек - документи, интервюта, визи, пътуване.
Публикувай отговор
duzko
Мнения: 65
Регистриран на: Чет Яну 13, 2011 11:20 am
Местоположение: Sofia

Въпрос относно точки за образование

Мнение от duzko »

Чета, чета и се обърквам все повече |(

В първия момент реших, че е важно дали си магистър, после обаче май се оказа, че и специалността е важна. Обаче не мога да разбера дали се дават точки за магистратурата и после пак точки за специалността?

Моят случай е следния - аз съм магистър инженер, специалността ми е Ядрена енергетика. Водя се най-общо Машинен инженер. Последните 4 години съм си работил по специалността. В една таблица гледах, че се дават 12 точки за това, че съм магистър, в една друга таблица пък гледах, че дават 6 точки за машинен инженер...Тотално се обърках и не мога да вдяна кое е вярно, да не би пък и двете да се събират...ако някой може да помогне ще съм супер благодарен!

Предварително благодаря!
DSC - 08.11.2011
Получени във Виена - 11.11.2011
Accusé de réception - 20.04.2012
Documents requis - 12.12.2012
Изпратени допълнителни документи - 14.02.2013
Вписване в листата на чакащите - 28.05.2013
Entrevue 15.11.2013 - успешно!
Аватар
mufc
Мнения: 1322
Регистриран на: Пон Яну 05, 2009 3:56 pm
Местоположение: Stretford End

Re: Въпрос относно точки за образование

Мнение от mufc »

:D
Последно промяна от mufc на Сря Май 18, 2011 5:34 pm, променено общо 1 път.
Ninushevi
Мнения: 505
Регистриран на: Чет Май 28, 2009 9:46 am
Местоположение: Montreal,Quebec
Обратна връзка:

Re: Въпрос относно точки за образование

Мнение от Ninushevi »