Joy, az problem s frenskia niamam, a ti chetesh kakto diavola evangelieto.Haide neka da e na tvoeto i da se hvanem duma po duma za podchertanoto:JOY написа:Ники,наистина имаш проблеми с френския!![]()
"Всеки преподавател индивидуално решава кое дете да смята за хиперактивно" -това не е поставяне на диагноза,а лична преценка.
В случая:"personne dans le milieu scolaire, pourtant, n’est outillé pour poser un tel diagnostic.» " "поставяне на диагноза" е изпозвано образно и в никакъв случай не се има впредвид официална диагноза,а само оказаното от учителите влияние за решението на лекаря.
В случая с поставяне на диагнозата имат думата много хора имащи близък контакт с детето-учители,психолози и родители.И така трябва да бъде...Кой по-добре познава способностите му за концентрация и поведението му...
Освен това,НИТО ЕДНО ЛЕКАРСТВО не може да бъде изписвано и давано без съгласие на родителя!
Всъщност,статията има за цел да каже,че вероятно с лека ръка се поставя диагнозата и че преподавателите са бързи в оценката си за "хиперактивно дете",което е много далеч от това,което се опитваш да внушиш.
"Chaque enseignant décide individuellement ce qu’il considère comme un enfant hyperactif"
- kakvo znachi spored teb "decider" ?Preporaka, lichna ocenka?I zashto edin uchitel shte "decider"?
"Souvent, dès qu’un élève perturbe, on dit qu’il souffre d’hyperactivité alors que personne dans le milieu scolaire, pourtant, n’est outillé pour poser un tel diagnostic.» "
imash pourtant, bi triabvalo da znaesh kak tova promenia smisula na frazata.Tova koeto si zitirala, izvadeno ot konteksta nishto ne znachi.I za da napomnia kakvo sum kazal nai-napred :
диагнозата и необходимистта за приемане на лекарствата не са направени от лекарите, а от учителите.
Tova koeto i az kazah predi.« Souvent, dès qu’un élève perturbe, on dit qu’il souffre d’hyperactivité alors que personne dans le milieu scolaire, pourtant, n’est outillé pour poser un tel diagnostic.»
Uchitelia reshava , lekaria precenia kolichestvoto.Ce sont les médecins qui signent les ordonnances, précise le professeur, mais les enseignants ont le pouvoir de dire ce qu’ils pensent être le mieux pour l’enfant. Or, on constate que de 70 % à 80 % des jeunes à qui on a posé un diagnostic d’hyperactivité ont en fait d’autres problèmes…»
Da se spori s teb e kato se spori s radioto.Izgubena kausa.



