Покани за ВИЗИ

Това е форум посветен на процедурата по имиграция в провинция Квебек - документи, интервюта, визи, пътуване.
Публикувай отговор
Аватар
kram
Мнения: 79
Регистриран на: Съб Май 11, 2013 6:48 am

Re: Покани за ВИЗИ

Мнение от kram »

Tази седмица никой не се похвали, да се надяваме утре да се чуе добра вест. Доста са хората, чакащи покана за виза. А що се отнася до промяната в статуса, не винаги има актуализация .
Аватар
kamy
Мнения: 145
Регистриран на: Сря Май 04, 2011 4:12 am

Re: Покани за ВИЗИ

Мнение от kamy »

След медицинските чакай промяна чак когато ти ударят визата в паспорта и ти го пратят за Бг, поне при мен беше така.
astroman
Мнения: 18
Регистриран на: Вто Дек 14, 2010 3:07 pm
Местоположение: София

Re: Покани за ВИЗИ

Мнение от astroman »

Благодаря за отговорите! Вдъхнахте ми малко надежда. И вече май няма да следя статуса ежедневно... няма смисъл, при положение, че не е обвързан с етапа на обработка.
27.01.2014 - Док. Sydney
27.02.2014 - Баркодове
28.05.2014 - Мед. формуляри
30.05.2014 - Мед. преглед
lutar
Мнения: 207
Регистриран на: Сря Апр 06, 2011 6:38 am
Местоположение: Montreal

Re: Покани за ВИЗИ

Мнение от lutar »

Никой нищо не се хвали?... Тези май пак заспаха...
sofia_shi82
Мнения: 264
Регистриран на: Нед Яну 30, 2011 6:09 am
Местоположение: Plovdiv

Re: Покани за ВИЗИ

Мнение от sofia_shi82 »

lutar написа:Никой нищо не се хвали?... Тези май пак заспаха...
Голямо чакане, голямо нещо ..........
Montre
Мнения: 321
Регистриран на: Пет Дек 09, 2011 2:38 pm

Re: Покани за ВИЗИ

Мнение от Montre »

В молдовския форум има покани за визи на хора с повторни медицински.
Не мога да си намеря място вече от нетърпение :)
Дано тези дни да има покани !
Виена : 25.10.2011
Интервю : 04.11.2013 - CSQ
Нова Скотия: 04.12.2013
Баркодове : 30.01.2014
Покана за медицински : 24.04.2014/28.04.2014
Втора покана за медицински : 13.03.2015/17.03.2015
Покана за визи: 25.05.2015
lutar
Мнения: 207
Регистриран на: Сря Апр 06, 2011 6:38 am
Местоположение: Montreal

Re: Покани за ВИЗИ

Мнение от lutar »

sofia_shi82 Вие на какъв ред сте?
dr tarekk
Мнения: 19
Регистриран на: Пет Май 01, 2015 4:02 am

Re: Покани за ВИЗИ

Мнение от dr tarekk »

Bonjour mon amis
A la fin j'ai trouvé votre form, voila vous êtes ici :) ,effectivement CIC avait été transféré nos dossiers de Amman à Bucarest pour un traitement rapidement.En Octobre 2014 Nous avons reçu d'eux beaucoup des courriels nous demander d'envoyer des nouveaux formulaires ,documents et de ne pas leur contacter dans les 8 prochains mois.
Apres ca nous ne pouvions pas tolérer cette attente,c'est pourquoi nous avons envoyé un lettre au Ministre et Bucarest aussi(je pense que certaines personnes de vous observent notre forum et connaissent à ce sujet),tout à coup après l'envoi de cette lettre avec les signature des beaucoup de gens,ils ont commencé à travailler sur nos dossiers dans le 15 Janvier 2015 et ils ont commence d'envoyé a nous médical forums et certains d'entre nous a également obtenu des visas (j'ai remarqué que cet forum avait une certain action dans cette période si mon conclusion était juste qu'ils travaillent sur tous les dossiers QSW dans le même temps, ils ont travaillé jusqu'au 10 avril 2015 (le mois dernier) quand ma file d'attente est venu :( :( et tout à coup ils se sont arrêtés :( :( , je n'ai pas aucun chance dans la vie, ils se sont arrêtés quand mon file d'attente :( est à venir.On n'a pas entendu des nouvelles d'eux depuis un mois jusqu'à présent.
Si vous pensez que nos dossiers qui provoquent ce retard donc je suis désolé, mais vous devez savoir que nos dossiers ne sont pas beaucoup pour afin d'acauser cette retard des dossiers, le nombre de nos dossiers sont 120 dossiers totalement pour des années (2011,2012 et 2013), donc je pense que cette nombre est tres pour Bucarest et qu'ils ne travaillent pas sur des dossiers QSW.
Je pouvais de lire vos messages et de comprendre beaucoup d'entre eux parce que j'ai étudié en Russie et vous savez que là-bas, ils utilisent les mêmes alphabets, même si si je l'ai utilisé Google translate pour comprendre certains termes et mots,on n'a pas entendu aucun nouvelles de Bucarest depuis avril dernier 2015, je remarquai aussi que de les dates des votre demandes médicale et du forum Moldova qu' Bucarest travaillent sur tous les dossiers QSW dans le même temps (pour nous et vous),j'espere d' entendre dès bonnes nouvelles ce mois :(

effectivement j'ai écrit un poste en anglais mais peut-être il est interdit ici pour écrire en anglais, j'espère que ce message sera mis en cet forum afin de communiquer avec vous ,en tout cas j'ai traduis quelques mots par Google Translate pour comprendre ce qui se passe dans votre forum .
cordialement :)
Последно промяна от dr tarekk на Пет Май 01, 2015 11:39 am, променено общо 1 път.
Аватар
Koko
Мнения: 8033
Регистриран на: Съб Юли 26, 2003 2:47 pm

Re: Покани за ВИЗИ

Мнение от Koko »

dr tarekk написа:Bonjour mon amis
A la fin j'ai trouvé votre form, voila vous êtes ici :) ,effectivement CIC avait été transféré nos dossiers de Amman à Bucarest pour un traitement rapidement.En Octobre 2014 Nous avons reçu d'eux beaucoup des courriels nous demander d'envoyer des nouveaux formulaires ,documents et de ne pas leur contacter dans les 8 prochains mois.
Apres ca nous ne pouvions pas tolérer cette attente,c'est pourquoi nous avons envoyé un lettre au Ministre et Bucarest aussi(je pense que certaines personnes de vous observent notre forum et connaissent à ce sujet),tout à coup après l'envoi de cette lettre avec les signature des beaucoup de gens,ils ont commencé à travailler sur nos dossiers dans le 15 Janvier 2015 et ils ont commence d'envoyé a nous médical forums et certains d'entre nous a également obtenu des visas (j'ai remarqué que cet forum avait une certain action dans cette période si mon conclusion était juste qu'ils travaillent sur tous les dossiers QSW dans le même temps, ils ont travaillé jusqu'au 10 avril 2015 (le mois dernier) quand ma file d'attente est venu :( :( et tout à coup ils se sont arrêtés :( :( , je n'ai pas aucun chance dans la vie, ils se sont arrêtés quand mon file d'attente :( est à venir.On n'a pas entendu des nouvelles d'eux depuis un mois jusqu'à présent.
J'ai remarqué aussi qu'aucune action de votre part ici, nous avons également fait n'a pas rien entendu d'eux depuis avril dernier 2015, je remarquai aussi que de les dates des votre demandes médicale et du forum Moldova qu' Bucarest travaillent sur tous les dossiers QSW dans le même temps (pour nous et vous),j'espere d' entendre dès bonnes nouvelles ce mois :(
effectivement j'ai écrit un poste en anglais mais peut-être il est interdit ici pour écrire en anglais, j'espère que ce message sera mis en cet forum afin de communiquer avec vous ,en tout cas j'ai traduis beaucoup de vos messages par Google Translate pour comprendre ce qui se passe dans votre forum .
cordialement :)
There is no problem to use English, if this is more convenient for you.
Also, using either English or French is not prohibited in this forum.
Be yourself - no one else is more qualified.

"Accountant" - Someone who does precision guesswork based on unreliable data provided by those of questionable knowledge. (See also: Wizard, Magician)
dr tarekk
Мнения: 19
Регистриран на: Пет Май 01, 2015 4:02 am

Re: Покани за ВИЗИ

Мнение от dr tarekk »

There is no problem to use English, if this is more convenient for you.
Also, using either English or French is not prohibited in this forum.[/quote]

Je vous remercie beaucoup d'avoir accepté mon inscription,en fait je utilise ces deux langues très bien dans ma vie (français et anglais) qui sont considérés comme les langues officielles au Canada. :) :)
Аватар
Dikkas
Мнения: 134
Регистриран на: Съб Сеп 24, 2011 2:55 pm
Местоположение: Бургас

Re: Покани за ВИЗИ

Мнение от Dikkas »

------------
Apres ca nous ne pouvions pas tolérer cette attente,c'est pourquoi nous avons envoyé un lettre au Ministre et Bucarest aussi(je pense que certaines personnes de vous observent notre forum et connaissent à ce sujet),tout à coup après l'envoi de cette lettre avec les signature des beaucoup de gens,ils ont commencé à travailler sur nos dossiers dans le 15 Janvier 2015 et ils ont commence d'envoyé a nous médical forums et certains d'entre nous a également obtenu des visas
---------------------

А някои беше казвал че не няма смисъл, не знаем как работи канадската системе и т.н.
Като не можем да се организираме да напишем общо писмо, нека всеки сам да си напише, дори и тези след нас (сесията пролет 2013, лято 2014 и т.н.). Това вече не се трае.
dr tarekk
Мнения: 19
Регистриран на: Пет Май 01, 2015 4:02 am

Re: Покани за ВИЗИ

Мнение от dr tarekk »

А някои беше казвал че не няма смисъл, не знаем как работи канадската системе и т.н.
Като не можем да се организираме да напишем общо писмо, нека всеки сам да си напише, дори и тези след нас (сесията пролет 2013, лято 2014 и т.н.). Това вече не се трае.[/quote]
-------------------------------------------------------------------------
Guys,i can help and organize this letter for u if you would like and send it to one of u,then u just add File number of everyone and sign it ,you are welcome :)
Аватар
Dikkas
Мнения: 134
Регистриран на: Съб Сеп 24, 2011 2:55 pm
Местоположение: Бургас

Re: Покани за ВИЗИ

Мнение от Dikkas »

dr tarekk ми прати писмото им. Някой ако иска ще му го препратя.

Намерих тези адреси, някои може да добави нещо:

ТO:Minister@cic.gc.ca. The Honourable Chris Alexander
CC:cabinet@midi.gouv.qc.ca Kathleen Weil
CC:bucst@international.gc.ca
DSC Виена - 02.11.2011
Интервю - 13.11.2013
Баркодове - 10.04.2014
Медицински/направени - 13.05.2014/21.05.2014
Покана за визи/Визи - 27.05.2015/12.06.2015
Билети - 29.06.2015
Absent
Мнения: 27
Регистриран на: Пон Апр 19, 2004 3:52 am

Re: Покани за ВИЗИ

Мнение от Absent »

Не знам каква е идеята, но ако смятате да изпращате това писмо, то е бъкано с грешки, правописни и стилистични, още в първото изречение. Не знам как се развива нататък, но едва ли е по-добре, трудно се чете.
Аватар
Dikkas
Мнения: 134
Регистриран на: Съб Сеп 24, 2011 2:55 pm
Местоположение: Бургас

Re: Покани за ВИЗИ

Мнение от Dikkas »

Absent написа:Не знам каква е идеята, но ако смятате да изпращате това писмо, то е бъкано с грешки, правописни и стилистични, още в първото изречение. Не знам как се развива нататък, но едва ли е по-добре, трудно се чете.
Може би пък някой който е живее в Канада да го подобри малко правописно и стилистично и го пусне във форума :rofl: :rofl: :rofl:

Когато човека просто ни помага, се казва thank you. :y: :y: А не по български да му търсим кусури.
DSC Виена - 02.11.2011
Интервю - 13.11.2013
Баркодове - 10.04.2014
Медицински/направени - 13.05.2014/21.05.2014
Покана за визи/Визи - 27.05.2015/12.06.2015
Билети - 29.06.2015
Публикувай отговор