Имам ли шанс
Имам ли шанс
Моля за помощ.Много се рових във форума, но не можах да открия информация.Аз съм на 30 години не съм женен и съм ветеринарен лекар Имам 4 год.стаж.Имам следния въпрос имам ли шанс за емиграция с моята професия.Видях, че тя не е търсена в Канада, а точно обратното практикуването и е забранено.Какво ще ме посъветвате
Да ама има над 8000 краварника в провинция Квебек, тъй че като за начало един най-обикновен работник ще е добре. А после... после от теб зависи - език, приравняване на дипломи и пр...
Ето ти един отговор, който ни изпратиха от Квебек.
SaveursdesMonts <saveurs.desmonts@sympatico.ca>
bonjour .............,
J'ai bien lu votre lettre. je suis moi aussi agronome qui a pratique 15 ans avant de devenir proucteur agricole.
Oui, il y a beaucoup de demande comme employe agricole au Quebec, il est difficile de recruter de la main-d'oeuvre fiable et motive qui a une connaissance de l'agriculture. Je vous suggere de chercher aupres de l'UPA (Union des Producteurs Agricoles du Quebec), il ont un centre d'emploi qui fait du recrutement au nom des agriculteurs et ils ont un site web, upa.com je crois. Il y a toujours des postes d'ouvert. Vous pouvez regardez du cote des CUMO (Cooperative de Main-d'oeuvre agricole) ou quelques producteurs se regroupent pour se partager un employe.
Votre experience en production laitieres sera surement tres recherchee; le quebec compte un bassin important de producteur laitier (environ 8000 fermes).
La ferme aux saveurs des monts a besoin de main-d'oeuvre immediatement.
Nous vous souhaitons bonne chance dans vos demarches.
--------------------------------------------------------------------------
Така че имаш шанс!
Моят съвет е да действаш!
Ето ти един отговор, който ни изпратиха от Квебек.
SaveursdesMonts <saveurs.desmonts@sympatico.ca>
bonjour .............,
J'ai bien lu votre lettre. je suis moi aussi agronome qui a pratique 15 ans avant de devenir proucteur agricole.
Oui, il y a beaucoup de demande comme employe agricole au Quebec, il est difficile de recruter de la main-d'oeuvre fiable et motive qui a une connaissance de l'agriculture. Je vous suggere de chercher aupres de l'UPA (Union des Producteurs Agricoles du Quebec), il ont un centre d'emploi qui fait du recrutement au nom des agriculteurs et ils ont un site web, upa.com je crois. Il y a toujours des postes d'ouvert. Vous pouvez regardez du cote des CUMO (Cooperative de Main-d'oeuvre agricole) ou quelques producteurs se regroupent pour se partager un employe.
Votre experience en production laitieres sera surement tres recherchee; le quebec compte un bassin important de producteur laitier (environ 8000 fermes).
La ferme aux saveurs des monts a besoin de main-d'oeuvre immediatement.
Nous vous souhaitons bonne chance dans vos demarches.
--------------------------------------------------------------------------
Така че имаш шанс!
Моят съвет е да действаш!
пробвай с електронния тест на
http://www.immigration-quebec.gouv.qc.c ... ssion.html
нито аз нито съпрегът ми сме с професии от списъка на търсените
френският явно е важен - от двамата го говоря само аз и..........
става - имаме визи!
http://www.immigration-quebec.gouv.qc.c ... ssion.html
нито аз нито съпрегът ми сме с професии от списъка на търсените
френският явно е важен - от двамата го говоря само аз и..........
става - имаме визи!