Помощ-въпроси много?

Това е форум посветен на процедурата по имиграция в провинция Квебек - документи, интервюта, визи, пътуване.
MIRA777
Мнения: 13
Регистриран на: Сря Май 13, 2009 4:32 pm

Помощ-въпроси много?

Мнение от MIRA777 »

Здравейте.Вече съм регистрирана във форума.Имам много въпроси които не са ми ясни.Затова моля всички ,които имат желание да помогнат с това което знаят да пишат.
1.Аз съм на 34год.съпругат ми е на 51 години.Брак нямаме.Пречка ли ще бъде за нашето кандидатстване?И какъв е варианта при подаването на документите?
2.Кой да е водещият?Аз съм студентка в момента,специалността ми от средното образование е "оператор в шевното производство".Мъжът ми е пом.капитан но само с изкаран такъв курс.Образованието му е средно.
3.Аз съм учила френски език в училище,а той знае английски.
4.Мъжът ми е пом.капитан но до 20тона ,има право да се качи на кораб.Затова само лятото работи като такъв.
5.Последно решихме аз да съм водещият.Само не ми стана ясно за точките.
6.Само на водещият ли се сборуват,на всеки по отделно или общо?
7.Деца нямаме.
Много въпроси станаха,но нали затова е този форум все пак.Помагайте.Благодаря ви предварително на всички ,които се включат.
Аватар
ZanzibarHero
Мнения: 819
Регистриран на: Съб Ное 17, 2007 8:55 pm

Re: Помощ-въпроси много?

Мнение от ZanzibarHero »

MIRA777 написа:Здравейте.Вече съм регистрирана във форума.Имам много въпроси които не са ми ясни.Затова моля всички ,които имат желание да помогнат с това което знаят да пишат. ...
И какво сте решили да правите?
Аватар
kikolilokiko
Мнения: 997
Регистриран на: Пон Фев 16, 2009 4:31 pm

Мнение от kikolilokiko »

бих ти казал какво мисля, но тъй като не съм минал процедурата и не съм бил в Канада (като емигрант) по-добре да запазя мнението за себе си, че да не те объркам нещо
желая ви успех!
emilcho написа:Хубаво е, че и в тази тема цари дух на приятелство, толерантност и взаимно уважение
MIRA777
Мнения: 13
Регистриран на: Сря Май 13, 2009 4:32 pm

Мнение от MIRA777 »