PROCEDURATA ZA Quebec

Конкретни въпроси и проблеми от житието-битието в останалите провинции (без Квебек)
kub4e
Мнения: 15
Регистриран на: Вто Юли 12, 2005 8:21 am
Местоположение: varna,bulgaria

PROCEDURATA ZA Quebec

Мнение от kub4e »

imam vapros,pro4etoh za dosta hora,koito sa odobreni da zaminat v canada po procedurata za Quebec,a nqmat dobar english i french imam molba Kagete mi kakva e tazi procedura i kakvo se iziskva,az imam english,no nqmam vishe,iskam da u4a tam,no razbiram,4e za da otida mi trqbva work permit ili student visa.az iskam da u4a bakalavar tam sled kato vzema pr tam.moge li ot usa da se premestq v canadasled kato v usa sam na studentska brigada i ako moge po kakav na4in e nai dobre.BLAGODARQ!!!!
Аватар
Doktora
Мнения: 3385
Регистриран на: Вто Май 03, 2005 6:55 am

Мнение от Doktora »

Ми вземи чети форумите бе човек!
Всичко е описано многократно.
Не бъди мързелив.
Док.... 8)
TROUBLEMAKER
Аватар
Ivet
Мнения: 3362
Регистриран на: Нед Мар 13, 2005 10:15 pm
Местоположение: Нангилима
Обратна връзка:

Мнение от Ivet »

Изображение

:lol: прозвуча ми по същия начин :lol:
Let it go...
kub4e
Мнения: 15
Регистриран на: Вто Юли 12, 2005 8:21 am
Местоположение: varna,bulgaria

Мнение от kub4e »

shto si mislish,4e ne 4eta foruma be 4ovek pregledala sam 90 stranici ama vsi4ki pishat za tova kakvo stava sled kato vzemat pr,a mnogo malko za predishniq period i to dosta zaobikolno,za tiq deto si mislqt,4e sam marzeliva DA GO DUHAT,az nai-dobre si znam,4ao
Botzo

Мнение от Botzo »

kub4e написа:shto si mislish,4e ne 4eta foruma be 4ovek pregledala sam 90 stranici ama vsi4ki pishat za tova kakvo stava sled kato vzemat pr,a mnogo malko za predishniq period i to dosta zaobikolno,za tiq deto si mislqt,4e sam marzeliva DA GO DUHAT,az nai-dobre si znam,4ao
kub4e,
sega vidiah postinga ti. ************* pitai i kakvoto moga ste ti kaza.
Последно промяна от Botzo на Нед Юли 31, 2005 5:47 am, променено общо 1 път.
Аватар
darklady
Непокорна
Мнения: 2132