life in Canada

Конкретни въпроси и проблеми от житието-битието в останалите провинции (без Квебек)
kub4e
Мнения: 15
Регистриран на: Вто Юли 12, 2005 8:21 am
Местоположение: varna,bulgaria

life in Canada

Мнение от kub4e »

zdraveite mnogo bih iskala nqkoi da mi dade pove4eko info za usloviqta na givot v canada i po-to4no vazmogno li e ot obiknovena rabota kato naprimer servitiorka ili neshto takova da si plashtam taksata za obu4enie v universitet,znam 4e zavisi i ot universiteta i ot specialnosta,no molq vi nqkoi da mi dade malko info po tozi vapros.az sam studentka v bg i smqtam da se zapisha na studentska brigada v shatatite,a ot tam da u4a v canada,zashtoto e po-evtino,molq vi pishete
Аватар
KolioBalkanski
Marquis de Suhindol
Мнения: 9069
Регистриран на: Пет Авг 29, 2003 8:40 am
Местоположение: j-cowboyland, Toronto
Обратна връзка:

Мнение от KolioBalkanski »

да, може особенно ако си сервитйорка в скъп и посещаван ресторант или стриптиз бар.
Някой от тези девойки правят по 300-500 долара на вечер и се мръщят на 100 долара бакшиш освен ако не е понеделник.
За целта трябва да изглеждаш сносно и да не ти пука.
Трудното е да останеш да учиш и да не взимаш наркотици и да намираш време за учене и спане.
Гуд лук.
Помогнаха на бай Ганя да смъкне от плещите си агарянския ямурлук, наметна си той една белгийска мантия - и всички рекоха, че бай Ганьо е вече цял европеец.
Veliko
Мнения: 637
Регистриран на: Съб Окт 25, 2003 10:50 am

Мнение от Veliko »